Autel TS508 Professional TPMS Tool Review 2020
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel TPMS Tools یک محصول نماینده دارد ، محکم و جمع و جور Autel MaxiTPMS TS508 ، که یک دستگاه همه کاره است و عملکردهای گسترده ای را انجام می دهد. با انجام توابع اساسی یا پیشرفته یا هر دو با هم ، هنوز کار را سریعتر و هوشمندتر انجام می دهد.

Autel TS508 TPMS می تواند نتایج دقیقی ارائه دهد و استفاده از آن برای اکثر افرادی که دوست دارند روی ماشین خود کار کنند بسیار آسان است. شما دو حالت سرویس خواهید داشت که می توانید حالت سریع و پیشرفته را انتخاب کنید.

علاوه بر این ، شما را قادر به انجام وظایفی مانند خواندن سنسورهای TPMS ، سنسورهای برنامه ، نگه داشتن زبانه ها در مورد وضعیت سلامتی TPMS و فعال کردن همه سنسورهای شناخته شده TPMS می کند.

Autel TS508 Professional TPMS Tool Review 2020

این مقاله از هفت جنبه مهم بررسی عینی درباره Autel TS508 را انجام می دهد. و بعداً ، اطلاعات بیشتری در مورد مزایا و معایب آن نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

نمای کلی هفت وجهی از Autel TS508

  1. ساخت و ساز

با تلاش فراوان برای ایجاد ابزارهای با دوام و قابل اعتماد ، ابزار Autel TS508 TPMS به خوبی ساخته شده است تا عمر طولانی داشته باشد. از طراحی ارگونومیک با محفظه محکم و روکش لاستیکی بهره می برد. اینها اطمینان حاصل می کنند که به خوبی محافظت شده و می تواند در برابر شرایط سخت کف گاراژ مقاومت کند.

  1. رابط کاربر بصری

ویژگی بارز دیگری که Autel را از مارک های دیگر متمایز می کند این است که سبک ایجاد دستگاه های استفاده آسان را حفظ می کند. ابزار Autel ts508 دارای ناوبری بصری و دستورالعمل های گام به گام روی صفحه است که استفاده از آن آسان است. علاوه بر این ، هر دو پاسخ بصری و شنیداری را برای تأیید عملکرد حسگرها در صورت لزوم فراهم می کند.

  1. سازگاری

تا زمانی که وسایل نقلیه شما به سیستم TPMS مجهز باشند ، این دستگاه عملکرد بهتری نسبت به محصولات مشابه در مارک های دیگر دارد. این شامل وسایل نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی است. اما قبل از خرید ، بررسی کنید که آیا سازگار بودن آن با مدل و مدل اتومبیل شما مطابق شکایت برخی افراد است.

  1. عملکرد

یا حالت سریع یا پیشرفته را برای کار با ماشین انتخاب می کنید ، این ابزاری همه کاره است که عاشق آن خواهید شد. حالت سریع عملکردهای اساسی TPMS مانند سنسور اسکن ، سنسور برنامه ، اطلاعات سنسور و روش یادگیری مجدد را انجام می دهد ، در حالی که حالت پیشرفته وظایفی مانند روش یادگیری مجدد نمایشگر ، بررسی سنسور و تشخیص سیستم TPMS ، سنسورهای برنامه MX و انجام موقعیت سنسور را انجام می دهد دوباره یاد بگیرید

اگر می خواهید سنسورها را برنامه ریزی کنید ، باید یکی از روشهای زیر را انتخاب کنید: کپی با فعال سازی ، کپی با OBD ، ایجاد خودکار 1 تا 16 سنسور و کپی با ورودی دستی. همچنین ، می توانید کدهای TPMS را بخوانید / پاک کنید ، شناسه سنسور ECU را بخوانید ، DTC را از ECU بخوانید ، شرایط مطابقت شناسه ECU را بررسی کنید و موارد دیگر.

  1. منوی چند زبانه

چنین گزینه های زبانی به عنوان فرانسوی ، انگلیسی یا اسپانیایی پشتیبانی می شوند. انگلیسی زبان پیش فرض است اما به راحتی می توانید آن را به زبان دلخواه تغییر دهید.

  1. به روزرسانی های نرم افزار مادام العمر

برای استفاده از این واحد در جدیدترین مدلهای اتومبیل ، باید دارای جدیدترین نرم افزار باشید. این بروزرسانی ها برای تمام عمر رایگان و رایگان هستند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ابزار TPMS را در وب سایت رسمی Autel ثبت کنید و آخرین نرم افزار را از طریق کابل USB برای اتصال با رایانه خود بارگیری کنید.

  1. لوازم جانبی اضافی

این لوازم جانبی اضافی دارد که استفاده از آن را ساده می کند و شامل کابل USB ، کابل OBDII ، کیف حمل ، کتابچه راهنمای کاربر و CD است.

از مزایا و معایب Autel MaxiTPMS TS508 مطلع شوید

مزایای:

  • دارای یک باتری لیتیوم پلیمر قابل شارژ قدرتمند
  • کاربر را قادر می سازد دستی OE ID را به MX وارد کند
  • این دارای 4 گزینه برنامه نویسی سنسور MX برای راحتی است
  • با استفاده از کابل OBD2 برای یادگیری مجدد شناسه سنسور با ماژول TPMS متصل می شود
  • روشهای یادگیری خاص خودرو را نشان می دهد
  • با دو حالت سرویس ، تعمیرات سریعتر و دقیق تر TPMS را ارائه می دهد
  • DTC را از ECU بخوانید و DTC را پاک کنید
  • ساخت و ساز جمع و جور و مستحکم
  • پوشش لاستیکی محافظ برای افزایش طول عمر واحد
  • به روزرسانی نرم افزار رایگان
  • 1 سال گارانتی

معایب:

  • برای به روزرسانی به نوعی کمی تلاش بیشتر لازم است
  • کمی گران تر از محصولات مشابه مارک های مختلف

به طور خلاصه:

ابزار Autel TS508 TPMS تشخیصی برای تکنسین ها ، کارکنان تعمیرگاه ها و علاقه مندان به خودرو مناسب است ، زیرا طیف وسیعی از وسایل نقلیه را پوشش می دهد و می تواند عملکردهای اساسی و پیشرفته را انجام دهد. از آنجا که در عملکرد بسیار کارآمد است و همراه با به روزرسانی نرم افزار رایگان و یک سال ضمانت است ، خرید آن یک سرمایه خوب است که ارزش پول شما را خواهد داشت. اما ، شما باید اطمینان حاصل کنید که قبل از ساخت و ساز و مدل خودروی شما سازگار است خریدنش

اگر می خواهید ابزارهای Autel Professional TPMS را بخرید ، به وب سایت auteldiag.com خوش آمدید تا نگاهی بیندازید و انتخاب خود را انجام دهید!





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: